YAŞAMDA ÖZGÜRLÜK VE YANLIZLIK

YAŞAMDA ÖZGÜRLÜK VE YANLIZLIK
yanlız özgürlük

10 Mayıs 2010 Pazartesi


Gemi kaptanı bir gece gemisiyle seyir halindeyken , birdenbire önünde bir ışık farkeder ve gelenin kendi gemisiyle aynı doğrultuda olduğunu görür. Hemen telsize yönelir ve gelen geminin rotasını on derece doğuya değiştirmesini isteyerek acil bir mesaj yollar. Birkaç dakika sonra , geri bir mesaj gelir , mesaj " Yapamayız , rotanızı on derece batıya değiştirin" der. Kaptan sinirlenir ve üstü kapalı bir mesaj gönderir " Ben denizci kaptanıyım ve rotanızı değiştirmenizi istiyorum" der. Birkaç dakika sonra mesaja cevap gelir " Ben ikinci sınıf bir denizciyim , dediğinizi yapamam , rotanızı değiştirin." der. Kaptan daha fazla sinirlenmiştir ve hiddetle bir mesaj daha gönderir : " Ben bir savaş gemisiyim ve rotamı değiştirmiyorum." der. Cevap olarak sert bir mesaj gelir : "Ben deniz feneriyim bayım. Siz bilirsiniz , sizin seçiminiz. " Birkaç dakika sonra zaman harcanmış ve gemi rota değiştirmediği için sert bir kayaya çarpar ve batmaya başlar.

İŞTE BİZDE BAZEN BU KAPTAN GİBİ , DİKBAŞLI VE İNATÇI OLABİLİYORUZ.
UNUTMAYIN ! SONUÇLARINIZIN SEBEPLERİ SİZSİNİZ.
kaynak :
"Dışarıda mucize arama , mucize sensin" sayfasından alıntıdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder