YAŞAMDA ÖZGÜRLÜK VE YANLIZLIK

YAŞAMDA ÖZGÜRLÜK VE YANLIZLIK
yanlız özgürlük

8 Mayıs 2010 Cumartesi


Kalbime seyahat ettim bugün,

Beni kapıda karşıladı.

Sordu sual etti.

Daha önce hiç fark etmemiştim.

Sımsıcaktı kalbim, yumuşacıktı içi, "Aklın karışıkken bana uğra" dedi.

''Ben söylerim sana gerçeği ''Aklımın bilmediğini bilirmiş kalbim,

Duygularıyla sezermiş herşeyi.

"Kalp susarsa görmezmiş gözler"Kalbim söyledi.

Gezerken fark ettim kalbimi,

Acılar biriktirmişim içinde,

Yarım kalan mutluluklar, Savaşlar,

Üzüldüm haline,

Kalbimin içinde, kendi kendime.

Teselli etti beni.

"Üzülme" dedi çocukluğumu gösterdi,

Sevdiklerimi, hayallerimi anımsattı.

Umutlar yeşertti hiç yoktan.

Gülümsetti beni, onu ne kadar üzdüğümü unutarak.

Aslında kalabalıktı kalbim,

Kocamanmış meğer.

"Daha da çok sev" dedi bana,

"Yeter ki sen sev…"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder